مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
سیستم‌های‌خدمت-محصول (PSS): تجزیه‌وتحلیل کتاب‌سنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی

سیدمحمد سجادیان

دوره 11، شماره 43 ، فروردین 1402، ، صفحه 131-185

https://doi.org/10.22054/IMS.2023.69558.2218

چکیده
  بنگاه‌های مدرن تولیدی برای مزیت رقابتی پایدار و سودآوری، هدف از تولید محصولات را ارائه خدمات به مشتریان به‌جای فروش محصولات و یا ارائه بسته‌ای از خدمات و محصول می‌دانند. یکی از ابعاد خدماتی شدن سیستم‌های‌خدمت-محصول است. لذا، با توجه به افزایش استفاده در صنعت و انتشار روزافزون مقالات، مانند طراحی، پیاده‌سازی و مدل‌های کسب‌وکار، ...  بیشتر